FANDOM

The Sims 4
Targemad Simid, veidramad lood
Arendaja(d) Maxis, The Sims Studio
Seeria The Sims
Platvorm(id) Windows, Mac OS/X
Žanr(id) Simulatsioon

The Sims 4 on neljas mäng The Sims seerias. Nagu eelnevad mängud, keskendub The Sims 4 virtuaalsete "Simide" loomisele ja nende kontrollimisele. The Sims 4-s on uus Create-A-Sim (Loo-Sim), milles saab oma Simi nagu savi voolida ja teha ta unikaalseks. Ehitusvahendid on tehtud paremaks ja Simid on nüüd "targemad", neil on emotsioonid ja uued iseloomujooned.

Teisel septembril 2014 lasti Põhja-Ameerikas välja PC jaoks The Sims 4, teistes kohtades natuke pärast seda. Maci versioon mängust kuulutati välja samal ajal, kuid ilmumiskuuaega ei teatatud enne varast 2015. See lasti välja 17-ndal veebruaril 2015, mitu kuud pärast PC versiooni.

Ametlik kirjeldus (tõlgitud eesti keelde) Edit

Targemad Simid. Veidramad lood

The Sims 4 on elusimulatsioonimäng, mis laseb sul mängida eluga nagu mitte kunagi varem. Kontrolli oma Sim-me unikaalsete väljanägemistega, isiksustega, käitumiste ja emotsioonidega. Koge uusi loovuse leveleid, kui voolid oma Simid võimsa Create-A-Simiga(Loo-Simiga) ja disaini ilusaid kodusid Build Mode-iga (Ehita-Moodiga). Kasuta The Gallery-it (Galeriid), et vaadata, jagada ja laadida alla uusi asju ilma kunagi mängust lahkumata. Kontrolli oma Simide mõistust, keha ja süda ning avasta uusi võimalusi naabruskondades, mis toovad sinu lood ellu.

Also on FANDOM

Random Wiki