FANDOM

The Sims 2 aastal 2004 tõi kaasa 3D simsid, naabruskonnad, mida luua, kontrollida jne. Simsi loomine on palju keerukam - kui The Simsis said valida soo, nahavärvi, nime, vanuse, juuksevärvi, juukseid ja riided ning iseloomu, siis Sims 2-s saad lisaks sellele muuta näokuju, simsi paksust, lõuga, põski, elumõtet ja lisada erinevateks puhkudeks erinevaid riideid ning juurde tuli ka vanuseid. Maja ehitusel on palju rohkem võimalusi nagu diagonaalsed seinad, uus mööbel jne. Sims 2-l on 8 lisapakki ja 10 eripakki, mis tõid mängu veidi uusi asju, kuid olid palju väiksemad kui lisapakid. Lisapakid on University(lisab ülikooli, kuhu teismelisad saavad minna), Nightlife(tehtud jäljendamaks Hot Date-i, kuna see oli populaarseim lisapakk, uuendusena vampiirid), Open for Business(annab võimaluse teha äri ja nii tööl käia), Pets(lisab loomad nagu Unleashed, uuendusena libahundid), Seasons(lisab aastaajad), Bon Voyage(lisab reisid), Free Time(lisab palju uusi huvisid) ja Apartment Life(lisab võimaluse korteris elada). Ka sellel on versioonid põhimängust lisapakkidega. Uuendusena anti välja ka komplekte, kus oli kaks plaati odavamalt kui eraldi ostes. Ühes sellises pakis on põhimäng ja 1 lisapakk.

Also on FANDOM

Random Wiki