FANDOM

The Sims seeria
The Sims seeria

The Sims on videomängude seeria loodud Maxise poolt ning publitseeritud Electronic Artsi poolt. Seeria algas mänguga The Sims, mis lasti välja 2000. aasta veebruaris. The Sims on eraldus varasemast SimCity seeriast, mis loodi mõlemad Maxise kaas-asutaja Will Wrighti poolt.

Seeria mängudes üldiselt puudub eesmärk, erinevalt enamusest teistest videomängudest. Mängu fookus on mängutegelaste "Simide" elu simuleerimine. Mängija on vastutav nende tegude, vajaduste ning soovide täitmisel. Mängijad saavad mängide olemasolevate Simide või peredega, või luua enda Simid. Nad saavad panna oma Simid valmisehitatud majadesse, või ehitada oma majad kasutades mängusiseseid ehitustööriistu, ning siis panna maha mööbli, kasutades mängusisest kataloogi. Palju lisapakke ning eripakke on loodud, et suurendada funktsioone, tööriistu ning objekte millega mängida.

The Simsi edu viis kolme järjeni (kolmas järg, The Sims 4, lastakse välja septembris 2014), üle 20 lisapaki, paljude konsooli ja mittearvutimängudeni, ja mitme iseseisva eralduseni seeriasiseselt. 2013. aasta septembris oli müüdud üle 175 millioni The Sims mängu koopia, ning seeria on kõige edukam mänguseeria üldse.

Nimekiri mängudestEdit

TheSims4-GeneratsiooniLogo.png

Praegune The Sims seeria logo (The Sims 4-st).

PeaseeriaEdit

Eraldi mängudEdit

RetseptsioonEdit

The Sims seeria on saanud kriitilise tunnuse. The Sims seeria hoiab 5 maailmarekordid Guinessi rekordiraamatus. Need rekordid on "Maailma paremini müüv simulatsiooniseeria" ja "Paremini müüv arvutimäng üldse", The Simsile, mis müüs 16 millionit korda, 100 korda rohkem kui mis EA pakkus (160,000).

GaleriiEdit

Also on FANDOM

Random Wiki