FANDOM

Nõid
235px-ALwitchesSM
Vasakult paremale: "Infallibly Good" nõid kuni "Atrociously Evil" nõid.

Witch
Nõid, või sorts meeste puhul, on elustaatus, mis on lisatud The Sims 2: Apartment Life'ga ja The Sims 3: Supernatural'iga. Nõid on mängu suurim ja keerulisim elustaatus.

Nõiaks/sortsis saamine Edit

The Sims: Makin' Magic Edit

Et muutuda nõiaks/võluriks The Sims: Makin' Magic'us, saab täiskasvanud sim avada kasti Müstiliselt Mehelt (Mystery Man) ja sealt saab ta võlukepi. Kast sisaldab ka mõnd lihtsat koostisosa ja veidi MagiCoin'e. Kui kast on avatud, ilmuvad Auk Maa Sees (A Hole in the Ground), loitsuraamat ja võlukepi laadija (neid esemeid saab muide ka osturesžiimis osta). Võlukepi laadija ka teeb võlukeppe. Täiskasvanud sim, kes ei saanud võlukeppi Müstilise Mehe kastist, saab endale laadijast võlukepi võtta. Laps saab endale muretseda lapse võlukepi NeMagical Newt'ist, mis tuleb osta osturežiimist. Sim saab ka nõiaks/võluriks olemisest ära öelda, minnes Maagialinna (Magic Town) ja müües võlukepi Müstilisele Mehele.

Makin' Magic'us ei ole sellist mõistet nagu "nõid"; maagiline, ega ka mittemaagiline sim ei ole erinevad elustaatused.

The Sims 2: Apartment Life Edit

Et saada The Sims 2's nõiaks, peab sim (teismeline, noor täiskasvanu, täiskasvanu või vanur) leidma ühe nõia ja temaga sõbraks saama. Kui see on tehtud, ilmub uus suhtlusvõimalus: "Teach Me the Ways of the Light" (kui nõid on hea) või "Teach Me the Path of Darkness" (kui nõid on halb). Kui see on tehtud, saab sim kas heaks või halvaks nõiaks, olenevalt sõbernõia tüübist ning tema nimi pikeneb, olenevalt poolest. Näiteks "Bella Goth the Good witch". Uus nõid saab ka rüü, mütsi, paja ja loitsuraamatu. Nende värvid olenevad sellest, kummal poolel oli nõid, kellelt need saadud on. Noor nõid võib osta nõiaasju teistelt nõidadelt, sealhulgas ka koostisosi (loe alt), nagu ka uue paja või loitsuraamatu. 

Kuigi nõiad ja sortsid saavad endale muutudes erilised riided, saavad nad siiski kanda tavalisi riideid ning peakatteid ning need ei avalda mingit mõju maagilistele võimetele. Iga kord kui nõid või sorts pooli vahetab, muutuvad ka tema nõiariided ning ta saab uue mütsi.

On olemas ka mitmeid viise kuidas häkkide kasutamisega saada nõiaks/sortsiks. Üks võimalus on sisestada "boolprop testingcheatsenabled true" kood (vajuta CTRL+Shift+C, et väike kastike ilmuks. Sinna sisesta kood). Seejärel hoia all Shift nuppu ja kliki nõiale. Vali "MAKE SELECTABLE" valik. Kliki nõiaga oma simile ja kasuta "Magus Mutatio" loitsu. Simist ongi saanud nõid.

Kui postkastil Shift'i klikkida (juhul kui testingcheatsenabled kood on sisestatud) saab valida valiku "Make NPC..." seejärel vali sealt "Good Witch" või "Bad Witch", mis määravad ilmuva nõia poole. Nõid peaks hiljemalt tuni aja pärast kohale saabuma.

Also on FANDOM

Random Wiki