FANDOM

Kesklinn
250px-Downtown.png
Kesklinn, nagu tavaliselt, öösel

Downtown icon.png
Kesklinn saabub The Sims 2: Nightlife'iga. Seal on müügil elamukrunte ning ka ühiskondlikke krunte. Kui vaadata naabruskonna vaatest, on öö, vastandina päevale, mis on ülejäänud naabruskondadel ja naabruskonna osadel, kuid seal saab olla päev, kui mängija sim seda külastab.

Kui The Sims 2: Seasons on installitud, on seal selline aastaaegade järjekord: suvi, sügis, talv, kevad.

ÜlevaadeEdit

Kesklinnaga ei tule ühtegi perekonda, kes on valmis mängimiseks, ega ka Simiribal. Siiski on seal kummitusi, keda saab ellu äratada ning nendega mängida; Tricou pere nagu ka Tricou pere ohver, Rainelle Neengia. Enamus Tricou perekonnast on maetud Gothier Green Lawns'i, surnuaeda, mis asetseb perekonna mõisa lähistel. Veetornist üle tee on UFO vrakk, mis asub palju väiksemas kraatris, kui on Strangetown'is. See võib olla vihje SimCity mängudele ja nende kuulsatele UFO-rünnakutele.

Kesklinnal on suur mitmekesisus linlasi ja on ka Peavampiir. Oota seal öösel umbes tund aega ning peavampiir peaks tulema. Kesklinna minemine on tasuta, nagu seal igal krundil käimine.

Simid võivad einestada restoranis. Simid saavad tellida kõiki toitusid, mis on valmistatud maksimaalse kokkamisoskusega simi poolt. Tellida ei saa vaid kiirtoitu ega snäkke. Mängijatele, kes tahavad, et sim sööks tasuta, on kaks võimalust:

  • Jätta arvele tasumata. See tähendab, et tuleb restoranist lahkuda enne, kui kelner näeb.
  • Sim, kes sööb paljudes restoranides võib saada postiga tasuta söögi kuponge.

Kesklinn pakub mitmeid ühiskondlike krunte ja need krundid on Kesklinna ja The Sims 2: Nightlife'i suurimad atraktsioonid. Seal on palju erinevaid krunte, kaasa arvatud ööklubid, restoranid, karaoked, baarid, keeglisaalid, butiigid, toidupoed ja nii edasi. Nendel kruntidel on mitmeid elemente, mis peegeldavad ööeluga krunte. Kui The Sims 2: University on installitud, funktsioneerivad seal mitmed objektid sellest lisapakist nagu näiteks Sellafone Gadget Kiosk, mullipuhuja, piljardilaud ja paljud ülikooli dekoratsioonid.

Kesklinnas on ka mõned elamukrundid. Mõned neist majadest on alustusmajad ning kõigil neil on olemas sissesõidutee ja võib-olla ka garaaž. Enamus nendest majadest on modeleeritud versioonid valmismajadest kruntide ja majade ribalt, mis tulid Nightlife'iga.

KrundidEdit

Elamukrundid Edit

Ühiskondlikud krundidEdit

PerekonnadEdit

Surnud simid Edit

Also on FANDOM

Random Wiki