FANDOM

The Sims 3'e mõningad olendid
235px-Lifestate-st
Vahukommi aeg!

Elustaatus või olend on simi- või loomaliik erilise välimuse ja võimetega, enamasti inspireeritud legendidest või fantaasikirjandusest.

The SimsEdit

The Sims'is ja selle lisapakkides on kaks alternatiivset elustaatust, kuigi need ei ole hästi määratletud ja ei muuda simi käitumist.

Kui simmid surevad, saavad neist kummitused. Livin' Large'is saab Vikatimeest paluda, et ta ei viiks simi minema. Kui see õnnestub, ilmub sim zombina tagasi. Kui Unleashed on installitud, saab neid zombisid muuta normaalseks preili Lucille'i abiga, keda võib leida ühiskondlikelt kruntidelt vanalinnast, kuid ta ei saa iseloomu taastada. Livin' Large'us saab sim kasutada keemialauda, et teha lillat jooki, mis muudab simi ajutiselt koletiseks.

Võib ka öelda, et nõiad ja sortsid tulevad Makin' Magic'uga, kuid maagiline olemine ei ole elustaatus. Simid, kes saavad kasutada maagiat näevad ikka välja samasugused ning tegutsevad samamoodi ning seetõttu ei kasutata terme "nõid" ja "sorts."

Makin' Magic'us saab luua ühe nõiduse Kaunitar või Koletis. See nõidus lubab simil ajutiselt enda välimust muuta ning mõned võimalustest on libahundid ja vampiirid. Kuigi mängijad kohtlevad seda kui ajutist muundumist või illusiooni, on efektid mõlema puhul samad. Sim, kes on nõiutud, on ikka normaalne sim; nõidus ei mõjuta simi käitumist ega ka viisi, kuidas ta kedagi kohtleb. Sim ei saa ka erilisi võimeid ega tegevusi.

The Sims 2Edit

235px-All creatures

Kõik The Sims 2'e elustaatused peale kummituse ja normaalse simi.

Enamustes The Sims 2'e lisapakkides on lisatud alternatiivne elustaatus. Mõni lisas olendi, kelleks sim muutuda ei saa, kuid nendega saab mängida kui simidega. Need elustaatused omavad unikaalseid tehnikaid, häid ja halbu külgi. Need staatused on:

Iga elustaatus pakub simile uusi võimalusi, tehes mängimist lihtsamaks või raskemaks.

The Sims 3Edit

235px-Life states

The Sims 3'e elustaatuste pered. Puudub normaalne sim.

The Sims 3 ja selle lispakid (kuni 13. juunini 2012) lisavad 8 elustaatust ja 4 uut lisatakse The Sims 3: Supernatural'iga. Üleloomulikke simme ei saa stilistid muuta. Ametlik mäng tunnistab vaid kindlat liiki elustaatusi "üleloomulikuks." Kummitus ei ole tunnistatud üleloomulikuks.

Inimlikud
Üleloomulikud

Also on FANDOM

Random Wiki